divendres, 20 de febrer del 2009

29è Marató de València


Ha arribat l'hora de la veritat per un grapat d'atletes eivissencs. Aquest diumenge es celebra a València el 29è marató d'aquesta ciutat. Degut a la proximitat geogràfica amb Eivissa, pràcticament cada any hi ha participació eivissenca. Enguany no podia ser menys i acudeixen a terres valencianes un nutrit grup de Santa Eulària, preparats per en Mariano Riera. Ells són: Toni Serra, Carreño, Fermín i Aurelio. Algú d'ells debuta en la mítica distància dels 42195 metres. Esperam que el puguin finalitzar amb bones sensacions i que ningú es topi amb el famós i temut MUR. També ens consta que té previst participar el triatleta Javi Serra. Segurament que hi ha algun corredor més que participarà en aquest marató però ho desconec.
Des d'aquestes línees els desitjam molta sort i que aconsegueixin cadascú l'objectiu que s'ha fixat per aquesta prova.
Quina enveja que em fan!! A veure si enguany puc preparar i còrrer algun. Madrid, Vitoria? Algú s'apunta?

5 comentaris:

  1. Naltros anirem segurament a sa marató de BERLIN(20 de setembre) com s´any passat si vols apuntar-te ja ho saps....salut
    TURTEAM.

    ResponElimina
  2. El de Berlin ja el vaig fer al 2005, molt guapo, però mentres hi hagin d'altres per fer no m'agradaria repetir. Per aqueixes dates està Amsterdam que m'han dit que està molt bé i és molt ràpid, les cames van totes soles, je, je. em fa gràcia això d'un marató ràpid. Voldran dir que és completament pla, com Berlin, per fer bona marca i no com Madrid, que diuen que tela. Però algun dia s'haurà de fer, encara que sigui en pla passeig. I anar a la meca, a Nova York, per quan? Jo, l'any passat em vaig apuntar a la loteria dels dorsals i no va haver sort, per anar per lliure que és més econòmic. si acredites 1'23' en mitja t'asseguren el dorsal (conec gent que li han fet la marca amb el xip), és una altra opció.
    Bé, ja veurem on faig el meu 4t marató...

    ResponElimina
  3. A Nova York per sportravel t´asegures dorsal si vas ràpid a apuntar-te, encara que jop també crec que per lliure et pot sortir més barat encara que surt molt car anar a la ciutat dels gratacels 2000 euros mínim... hi vull anar per`més endavant..tampoc tenc jo encara 1h23 en mitja lluitaré per apropar-mi. Salutacions.
    TURTEAM.

    ResponElimina
  4. Ja tenim notícies: Javi Serra ha fet una excel·lent marca, 2:43:18, ocupant la 35 posició de la general. Toni Serra, no ha aconseguit baixar de les 3 hores però s'ha quedat aprop, 3:06 i Carreño, que arrossegava una lesió les darreres setmanes de preparació l'ha acabat amb uns dignes 3:21. De la resta encara no sabem els temps.

    ResponElimina
  5. Felicitats a tots... aupa l´atletisme popular eivissenc!!!!!!!!!!!!!!!!
    TURTEAM

    ResponElimina