
Això fa que enguany el podi estigui molt obert i el copen corredors d'aquí. No hi ha favorits clars, Zitane a dia d'ahir no estava inscrit, si ell participa és el clar favorit. En cas de no ser així, la victòria queda molt oberta entre la resta. Favorits: Toni Marí (el buitre) i Javi Serra del Triatló Santa Eulària; Óscar Tolosa, si participa, Samuel Urbano i Ramón Fernández, del Turteam. Molt a prop d'ells pot estar en Gautheron i algú més que es coli entre aquestos.
En categoria femenina, davant les baixes del pitiús (sembla que hi ha desavenències entre els tècnics de Santa Eulària i el pitiús), la victòria pot estar entre Eva Clapés, Rebeca Hernández i Lidia Yern. Elles tres es repartiran les places del podi amb permís d'Anabella, si participa.
En quant a la participació, sembla que hi haurà récord, almenys ja hi ha 223 a la cursa grossa. Em sembla un increment important, no sé si seran tots a la sortida i menys encara a la meta. L'any passat finalitzaren la prova 147 corredors, sobrepassar els 200 seria un èxit total.
Que tingau tots molta sort i que aconseguiu acabar dins dels objectius previstos. Ànims i ens vegem a Santa Eulària.