dilluns, 15 de juny del 2009

Vídeo weakhead Passeig a passeig 2009.

8 comentaris:

  1. Hola Dario, molt xulo es video, m´agradaria comprar-lo si està a la venda... a veure si em pots dir com es pot aconseguir...gràcies!

    David Tur.
    IBZRUNNER(STRANDS)

    ResponElimina
  2. Hola David. No sé si està a la venda o no, trob que no. Els vídeos els fa en Mauro de Weakhead.com. Pots enviar-li un missatge a través de youtube o telefonar a la botiga del carrer balears, el tlf. surt a la web d'ell.
    Ahh.. dóna-li canya a l'strands i penja circuits i entrenos, tu que tens o tenies un GARMIN..
    Salut.

    ResponElimina
  3. ok Dario ,thanks!!...si, ara estic una mica atrafagat amb les opos i final de curs.. aquest estiu li fotré més canya...
    Salut i km.

    ResponElimina
  4. Hola Dario! ¿sabes cuando es el triatlon de Cala Llonga? No es que piense hacerlo, pero si que me gustaríaa verlo...x si algun dia me animo ha hacer alguno pequeñito en la peninsula... Saludos, May

    ResponElimina
  5. Jo el volia preparar i fer el meu primer tri, ja que és ideal per iniciar-se i quan començava les primeres classes de natació em van dir que enguany no es feia, "anda ya..." i era una font molt fiable la que em va comentar això. No sé esperarem notícies.

    ResponElimina
  6. vaya... ¡que mala suerte!¿has mirado si hay algo en la península? A lo mejor haciendo una escapadita de un finde.....La verdad, es que molaría. Cuidate!May

    ResponElimina
  7. Hola Dario ens trobem aqui i per strands informarte que la milla de es pujols sera a les 11 am "com que fa poca calor" les inscripcions 1 hora abans a la geledaria waffeln mediterraneo i les categories les habituals el circuit es bastant exigent aixi que vingueu entrenats

    ResponElimina
  8. el diumenge 2 d´Agost amb motiude les festes de sta Maria es celebrara la doble milla a es pujols,Formentera

    ResponElimina